Sunday 4 March 2012

BBQ with Geng Kampung


3 March 2012

Hari nie kitorang geng Kampung rancang nk buat BBQ sebagai gathering setelah masing2 membuat haluan masing-masing sejak mendirikan rumah tangga terutama apis, ayin, jeli dan azhar. So komitmen diorang lebih kepada family diorang. kali ini aku ambik giliran untuk membuat BBQ sebagai tuan rumah dan aku dari pagi dah beli bahan mentah untuk membuat BBQ. Tapi sorilah geng, aku tersilap membuat anggaran. Takpe next time aku beli ayam lebih....

Best Friend Forever

Mcm biasa topic malam itu, berkisahkan kehidupan selepas berkawen. Dan orang paling suka kenakan orang adalah apis dan orang yg selalu kena dengan apis adalah ayin. Aku actual agak terkejut bila jumpa azhar, sebab badan dia dah kurus compare tahun lepas aku jumpa badan dia agak gempal. Siasat pun siasat rupanyer dia minum kopi kesihatan, bukan setakat badan aje turun..spek pun dah x pakai sekarang nie. So aku pun nk try lah kopi tu...hopefully rabun aku akan hilang.

Selesai BBQ, kitorang pun melalak karok kat simpang renggam tapi x lama pun 1 jam aje sebab pusat karok nk tutup dah. sempat jugak lah aku belasah 3 lagu mlm tu tapi apis paling banyak nyanyi mlm tu.

Lepas nie tak tahu bile dapat kumpul buat BBQ mcm nie lagi tapi korang mmg geng aku paling best forever dan jangan lupa update news kat whatapps...(ayin, amy,jeli cepat2 install whatapps)

BBQ nite

No comments:

Post a Comment