Friday 16 April 2010

Perkara-perkara sengal

Bila di ingat-ingat semula ada beberape perkara yang aku rasa sengal or bengong aku pernah buat sepanjang hidup aku...aku try untuk mengingat dan aku tulis aper yg aku ingat aje...sebab aku jenis pelupa sikit perkara-perkara yg lepas. aku x suka hidup mengingat benda2 yang lepas,sebab yang lepas biarlah lepas dengan harapan esok lebih baik dari semalam.

1) Belajar naik moto masa tu darjah 5,lepas tu exciden patah kaki dapat cuti sekolah 5 bulan.

2)Curi plate warna kat lap fizik masa form 5, tapi kantoi dengan cikgu sebab ada budak dengki cakap kat cikgu...

3) Pergi air terjun kota tinggi then tipu mak, ambik ko exciden masa ambik selekoh..ada palang merah tgk aje...hampeh.

4) Berhenti keje part time sebab tak suka kena buat tangki sampah fibreglass...bos aku marah giler.

5) Then buat kajian kat company yang aku buat part time tu, bila ex bos aku tahu dia nk report kat pihak universiti sebab dedahkan keburukan company dia...dah mmg company dia buruk,terima ajelah kenyataan.

6) Buang pari pais kat jalan masuk kampung aku sebab tak leh dijual, dah busuk...nie gara-gara ayin lah lupa letak kunyit...dah rugi aritu..

7) Keluar dari sekolah teknik batu pahat selepas seminggu lapor diri...alasan sebenar aku, x dapat tengok tv...

8) Ejek2 budak kuala benut dalam bas dengan harapan budak kuala tak boleh naik bas tu sebab bas tu dah penuh org, sekali bas tu boleh rosak pulak..tak pasal2 kena penumbuk sebijik...

9) Ambik ikan kaloi yang mak aku buang dlm tong sampah, then mlm tu aku dengan member aku buat ikan bakar...sedap giler bila diperas dengan air limau...abis makan baru cite...hehehe

No comments:

Post a Comment