Wednesday 24 March 2010

Team building.

anyway, aku x nk sangat fikir benda tu..aku nk focus on team building department aku. moga everything would going smooth dan takde ape2 masalah....

Menceritakan pergi ke bukit tinggi, sebenarnyer nie lah 1st time aku pergi ke bukit tinggi. kalo nk gi sendiri aku pun x tahu, bila aku leh gi....aku rasa sejak tahun nie baru aku banyak berjalan. bila kawan2 aku cite tentang tempat2 yg best kat malaysia, tempat ape yg cantik..aku hanya boleh mendengar aje. Sejak kecik sampai lah aku abis belaja kat universiti,aku terus terang yg aku tak pernah jejalan kuar dari kampung aku...

then bila keje nie, bila semua kawan2 aku dah gi tempat yg best2 dan diorang bukak cite aku hanya mampu untuk mendengar aje...tapi mgkin aku bernasib baik at least aku dapat gi jugak tempat2 yg best...

aku kena berlakon jadi pompuan dlm mlm persembahan nanti...aku nie dah lah keras, aku x tahu mcm mane aku nk buat lembut...tak kisahlah, aku buat aje lah aper yg termampu...

No comments:

Post a Comment