Wednesday 31 March 2010

Penutup FY09/10.

Hari ini adalah last day untuk FY09/10. Banyak kenangan pahit dan manis yg aku telah tempuhi sepanjang FY0/10.

******************************

Dah seminggu aku x update blog aku. Tak sempat aku nak update pasal team building department minggu lepas. Anyway, tadi aku makan seafood kat kuala kerteh. mmg puas hati, aku makan ketam, sotong dan ikan kerapu...tapi tak leh lawan lah sotong bakar kat pulau perhentian. On the way balik dari kedai makan, aku mendapat berita kematian budak kampung aku. Bebudak kampung aku panggil dia siput, tapi sampai sekarang aku tak tahu nama dia yg sebenar. Aku doakan semoga rohnya dicucuri rahmat dan ditempat dikalangan orang-orang yg beriman.

**********************



Bukti aku dah sampai Japan...:D

Berbalik team building kat bukit tinggi, ikut plan nk gerak awal tapi tup tup gerak kul 9 jugak...Aku mendapat berita bas yg bawa bebudak department aku tayar meletup kat area kijal sebab langgar batang besi ikut driver bas tu cite..So diorang sampai dlm kul 2 ptg.

Since dari situ, aku rasa takde rehat langsung. Nk merasa katil yg tak beraper best pun x leh, just dapat merasa bila nk tido aje..tak kisahlah, tapi masa kat bukit tinggi tu kitorang main bowling. aku mcm tak percaya aje, markah aku rendah giler..malu aku nk cakap. Seriusly biasa aku kalo main bowling paling kurang mesti lebih dari seratus lah...tapi aku tak tahu sebab aper mlm tu teruk giler aku main..

Tapi paling best sekali mlm group performance. Group PPP paling best mlm tu. aku layan video group diorang mahu berulang2 aku rasa...kalo nk tgk gi lah FB aku, aku dah upload kat situ. Group aku, inspire tak payah cite lah..malu aku nk tgk video persembahan group aku..hahaha...



Group Inspire...go..go..go..Inspire

Keputusan keseluruhan :

1) Group PPP

2) Group CK (cicak kobeng)

3) Group Lion

4) Group Inspire (group aku)


Last sekali aku ingin mengucapakan ribuan terima kasih yg tak terhingga kepada committee HSE FY09/10 kerana telah bertungkus lumus untuk memastikan walaupun tak semua tapi lebih separuh aktivities yang kitorang plan berjaya.

HSE Committee FY09/10:

1) M AL Safrin

2) Izzat Amin

3) Ina Czarina

4) Noor Aini

5) Nurul Nabahah.

Aku ucapkan semoga HSE committee FY10/11 lebih berjaya dan siap untuk bekerja keras sebab korang akan dapat advisor HSE yg paling powerrrr sekali....hehehehehe




No comments:

Post a Comment