Monday 6 February 2012

Hidup tanpa mukabuku


Hari ini, bangun pagi aje aku terus memikirkan tentang hal semlm dan perkara semlm membuat aku untuk nekad deactivate mukabuku (facebook bahasa orang putih) aku untuk sementara waktu sahaja. Agak lama jugak aku memikirkan tentang perkara ini dan ini merupakan 1st time aku tutup mukabuku aku. Mula2 sayang jugak nk berpisah dengan mukabuku ini sebab mukabuku ini lah teman dikala aku kesunyian dan kesorangan.Tapi bile memikirkan mungkin ada baiknya jugak aku tutup sementara mukabuku aku ini untuk aku menilai semula keadaan diri aku ini dan orang sekeliling aku.

Hari pertama tanpa mukabuku aku rasa merinduinya tapi aku perlu nekad untuk belaja tanpa mukabuku. Hope ada hikmah dia bila aku tutup mukabuku aku ini untuk sementara waktu dan aku akan aktif semula bila sampai waktunye yang aku sendiri tidak pasti bila aku akan buka semula mukabuku ini. so hanya blog kesayangan aku ini lah tempat untuk aku mengongsi pengalaman hidup dan bercerita tentang diri aku...


2 comments:

  1. apa kes..hehe. hati2 k, kite stat keje 3hb jan ritu..mcm nk benti carik keje lain..tp kite chill lu..hua3

    pandainya wat layout blog baru pink kaler

    ReplyDelete
  2. maaf sayang...but i promise u..
    everything wil b okies ya !!

    ReplyDelete