Thursday 25 February 2010

Tentang Dia

Permulaan perkenalan antara aku dengan dia membuat aku rasa gembira dan bersemangat tetapi jangan sanka air tenang takde buaya. aku mendapat rasakan semakin hari 'Dia' semakin jauh dari aku. Aku cuba untuk mendapat nasihat dari kawan2 dan MASTER antara nasihat dari kawan2 aku, jangan putus asa dan banyak kan berdoa. Hanya doa aku kirimkan setiap hari agar aku dapat hidup bersama dengan 'Dia' dengan keyakinan bahawa ALLAH tidak sesekali akan menolak permintaan hambanye. Mungkin aku tidak dapat memberi janji untuk kemewahan dan kesenangan hidup tetapi hanya satu saja janjiku yang pasti, akan aku berikan 'Dia' kebahagiaan untuk selama-lamanya.


TENTANG DIA

1) Suka makan benda2 yang berzat
2) Tak suka makanan-makanan yang merosakkan gigi...
3) Favourite Director, Michael Bay
4) Actors favourite dia: Johnny Depp, Tom Hanks, Gerard butler dan Harrison Ford..tapi nape dia tak suka artis pompuan yer...???hehehe
5) PAndai memasak terutamanya masak lemak cili api dan suka makan makanan pedas...
6) Dia memang tak minat cerita korea, jepun dan romantik. Favourite movie dia adalah thriller...dia mmg kasar tapi jiwa lembut itu sudah pasti...hehehe
7) Seorang yang caring dan inginkan suami yang penyabar...(seorang pemancing bukan penyabar ker...hahaha.aku x cukup kot)

Insyallah jika memang 'Dia' diciptakan untuk aku, tiada satu pun rintangan akan dapat memisahkan atau menghalang untuk aku menakluki cintanya walaupun berjauhan.

Tetapi mmg 'Dia' bukan milikku,aku redha melihat dia bahagia bersama orang lain.

CINTA TIDAK SEMESTINYA BERSATU.

No comments:

Post a Comment