Saturday 27 February 2010

Kegembiraan dan Kesedihan




Hari nie aku start dengan berita Arsenal berjaya merapatkan kedudukan dengan chelsea dan Man u....tetapi arsenal kehilangan sorang lagi player, Aaron Ramsey yang kena tackle sampai patah kaki...sungguh kesian untuk player yang muda seperti dai itu..aku tunjukkan horrible tackle itu


Aku continue marathon bola mlm tadi dengan layan real madrid....real madrid menang 5-1...aku yg mengantuk pun jadi hilang mengantuk...hehehe.Enjoy dengan real madrid punya game mlm tadi.

Petang nie aku tak tahu nk buat aper...tapi most probably aku nk gi mancing, sorang2 pun jadi lah...bosan tahap gaban...

Sudah 2 hari dia tak msg aku...maybe dia tengah enjoy right now with his friends...
whatever layan blues kat pantai rantau....

No comments:

Post a Comment