Friday 26 February 2010

Maulidur rasul di Kerteh.

















Pagi2 housemate aku ketuk bilik mcm nk runtuh, katanyer gotong royong kemas rumah..tapi bila aku bangun,dia pulak membuta....whatever, aku start job dengan menyapu semua dalam rumah...penat jugak sapu satu rumah...

Petang layan cite cerekarama tv3, Ihsan...cite pasal seorang anak yg dah tak jenguk parents nyer selama 5 tahun..then bila mak dia nazar baru nk balik kg....tapi dah terlambat...mak dia meninggal bile dia sampai rumah...dia jadi giler dan mati sebelah mayat mak dia...then tok imam nasihat kawan dia,zamri supaya jangan sesekali buat mak kita terasa dengan kite....so kawan dia pun dengan lajunyer balik kg jumpa mak dia...mintak maaf sebab lebihkan isteri dia dari mak dia sendiri hingga mak dia terasa....

Then housemate aku sorang lagi bukak cite, supaya housemate aku tu kawen cepat jangan sampai mak dia terasa sebab nanti takut jadi mcm cite tadi...then housemate aku yg kena bahan tu pun cover balik cakap cerita tadi semua berpunca dari si suami lebihkan isteri...so kalo x kawen,mak takkan terasa...mmg bengong lah housemate2 aku....

Petang gi meninjau keindahan panorama sekitar kerteh seperti pic di atas dan dibawah....melihat keindahan alam membuat jiwa aku tenang dan lupa segala masalah untuk sementara....

MLm yg tak tahu nk buat aper...lepak umah layan jurassic park.......!!!!!


No comments:

Post a Comment